неділю, 11 вересня 2016 р.


З нагоди відзначення 10 вересня Дня фізичної культури і спорту наша бібліотека пропонує увазі відвідувачів книжкову виставку «Спорт – це здоров’я».

Відомо, що здоров’я людини – найцінніший скарб. Добре, міцне здоров’я – головна умова повноцінного життя. Здоров’я допомагає нам реалізовувати свої плани, успішно розв’язувати життєві завдання й долати труднощі.


Фізичні вправи й рухова активність – найкращий шлях до оздоровлення. Проблема зміцнення здоров’я засобами фізичної культури споконвічна. Ще античний мислитель Горацій застерігав: «Якщо не бігаєш, поки здоровий, доведеться бігати, коли захворієш».

Спорт - це бажання досягти і пізнати межі можливостей людського тіла і духу. Чому людей так приваблює спорт? Відповідь проста: спортивні заняття приносять велику радість, силу та здоров’я.



Спорт – невичерпне джерело життя, сили і краси. Спорт – це ціла наука, філософія, що не приймає ні алкоголю, ні тютюну. Спорт – це режим, що дозволяє розподілити раціонально свій час.  Спорт – це сила волі, прагнення до перемоги, прагнення бути кращим. Спорт – це ясні думки. Спорт – це краса, це посмішки й щастя вас і ваших близьких. Спорт – це спілкування. Спорт не тільки дає здоров'я, він загартовує характер і волю. Сьогодні здоровий спосіб життя стає все більш популярним у нашому суспільстві, і це не просто данина моді, а бажання людей різних поколінь зберегти молодість і здоров'я.

Запрошуємо всіх бажаючих переглянути нашу виставку.




 

Немає коментарів:

Дописати коментар